fredag 31. august 2012


Så var vi  kommet til siste dagen i August og september banker på døra  :)


men i hagen blomstrer det masse fint ennu , æ  blir ikke helt klok på ka alt e som vekser opp her



men fint er det :Ø)


***

Denne spurvehauken fløy rett i vinduet igår og ligger svimslått på bakken


tok bildene gjennom vinduet, så de er litt uklare


men den lille rakkern kom sæ opp etter et par minutter og fløy avgårde, er ikke så glad i og ha den her, for den spiser jo opp de søte småpippan mine , men naturens gang kan vi jo ikke gjøre noe med .



Ha ei fin helg til dokker alle sammen :O)




6 kommentarer:

  1. Takk:)Så koselig! Ha ei super helg du også Lisbeth:) For noen nydelige blomster du viser.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte de hvite og blå blomstene var. Synd at du ikke vet hva det er for noe da :-) Ha en fin helg! Klem Marit

    SvarSlett
  3. Såå nydelig det første bilde!
    Hender her også at fugler flyr seg på vinduet og svimer litt..godt denne kom seg;)
    Ha ei finfin helg, klem;)

    SvarSlett
  4. Ja tenk at i morgen er det 1. september...tiden flyr jammen meg fort avsted!!
    Å så fine blomster du har...blomster er det lite av hos meg altså...skjemmes nesten hihi:)...Men men...
    Du må sende meg adr di slik at jeg får sendt deg premien din;)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  5. Så flott blomstring , den rosa var nydelig da.
    Fin Spurvehauk men som du sier er det en skikkelig rovfugl
    som tar for seg av småfuglene ,,de kan spise mus,,

    God fredag Lisbeth , Maritklem.

    SvarSlett
  6. Så mange flotte blomster du har. Fint at det blomstrer enda, da kan vi late som høsten ikke er her. Tusen takk for tips i forhold til kommentarer, nå håper jeg at jeg har endret det=) Håper du får ei fin helg=) Vibeke

    SvarSlett