lørdag 11. august 2012


Denne dokket opp i et av bedene mine, aner ikke ka den heter, 


trur den kommer fra blanda frøan som æ sådde i våres, men fin var den :)

***


Emilie fikk æ endelig tatt bilde av idag, hun er en av tvilling barne barna mine


hun er en skikkelig sporty jente som har intresse for fotball og handball.

hest har hun ingen interesse av som tvilling søstra Madelen :)

***


Sunnybell skal ut i NM for Amatører på Harstad Travpark idag.

Dårlig spor og ukjent kusk ( kusk blir trekt ) gjør at vi ikke har så stor forhåpning idag.

Er han i pængan og ingen uhell skjer, er vi fornøyd :)


Ha en fin Lørdag med eller uten OL :o)






5 kommentarer:

  1. Så søt den blomsten var, selv om jeg ikke vet hva det er=) Fine barnebarn du har=) Artig å se dem. God helg til deg. Vibeke

    SvarSlett
  2. Så mye flotte blomster du har i hagen din.
    Spennende å oppdage nye planter.
    Vikke ikke hva det er, men blomstene ligner på akeleie syns jeg.
    Håper det gikk bra på travbanene i dag.
    Min manns foreldre hadde en hest i hans ungdom som løp inn noen premier.
    Ønsker deg en herlig søndag :)

    SvarSlett
  3. Den var kjempe fin ,så artig med blanda frø en får vist mange gledelige overraskelser i løp av sommeren.

    Så flott jente , du har mange å være stolt av du Lisbeth.

    Lykke til på min Give Away , Maritklem.

    SvarSlett
  4. For en flott blomst! Og et nydelig barnebarn :O) Lykke til på travløpet i morgen, og fortsatt god helg!

    Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  5. Den blomsten var virkeig flott - koselig med sånne overraskelser!! Håper det gikk bra med Sunnybell i går. Nydelig barnebarn!
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett