fredag 17. august 2012

Stina Saga bok 5 er snart i salg

Må bare dele disse linkene med dere kjære blogg venner, æ e jo ei stolt mamma og e så heldig og ha Renate bak Stina Saga som datter og sia æ og Mattisheimen ikke har like blogg venner vil æ at Stina Saga skal nå ut til flest lesere over hele landet, så da må dere gå inn på linkene under her og lese siste nytt fra Renate og Stina Saga, hun skal b. annet være med på på programmet  Ettermiddagen  i TV2 først kommende onsdag, les mere på bloggen hennes her.  http://www.mattisheimen.com/





http://www.norskeserier.no/norskeserier/Serier/article.action?contentId=920

6 kommentarer:

  1. Jeg forstår at du er stolt. Jeg skulle egentlig ikke startet opp med en ny bokserie, men ble fanget. Veldig spennende.

    SvarSlett
  2. aa...grattis.:) så morro.:)) klart du er suuuper stolt.:)

    morro.:)

    SvarSlett
  3. Det er klart du må blogge om Sina Saga , gratulerer med dattra di .
    Jeg leste at hun selger bra ,men bøkene er jo så gode så det henger vel sammen.

    Ha en fin lørdag , Maritklem.

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at du er kjempestolt!

    SvarSlett
  5. Heisann... så gøy.... jeg blir snart farmor til ei lita Saga... gleder meg glugg i hjæl ;:OD)
    Skal gå inn og se på sidene til Renate.
    Nesten umulig å unngå regndråper på blomstene denne sommeren!
    Ha fin hælj ;:OD)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kor artig at barnebarne skal hete Saga ;Ø)

      Slett