mandag 13. august 2012

Prestekrager hører sommeren til



I dag hadde æ  lyst og vise dokker noen bilder av prestekragene æ har i hagen min


syns de hører sommeren til


prestekragene står ilamme både blåe og gule blomster


og lilla petunier



ringblomster og korn blomster

***


I dag kom sommerværet til oss , vindstille og rundt 20g og det e vi nordboere fornøyd med :O)


og  ungene hoppet like godt uti sjøen og badet, vi er lovet fint vær resten av uken.

Så det er bare og nyte det :O)

Ha en fin kveld .


8 kommentarer:

  1. Så enig...prestekrage er sommerblomsten!
    Og for et nydelig bilde ut fjorden...fantastisk:)
    Nyt sommervarmen:))

    SvarSlett
  2. Så flotte prestekrager! Det er en sommerblomst fremfor noen ja. Flotte bilder! Ha en fin sommeruke oppe i nord :-)

    SvarSlett
  3. Prestekragene er fantastisk flotte. Og så gjør de seg godt sammen med de fleste andre planter. Ringblomstene er også en av de jeg er veldig glad i på denne tiden av året. Herlig. Det bildet ditt av fjorden er nydelig!

    SvarSlett
  4. Jeg er så enig så enig, prestekrager er flotte blomster, men jammen lukter de vondt.

    SvarSlett
  5. Hei. Så flotte bilder, Rene prospektkortene jo. Tror jeg våger påstanden at det er få land som har så variert og vakker natur som det vi har.
    Med de flotte bildene du legger ut bidrar til flott norgesreklame.
    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder:-) Å så godt med sommer og sol, det har vært deilige sommerdager her å nå å det trenger vi:-):-)
    Å du, du har vunnet gi bort hos meg:-)
    Ønsker deg en fin kveld:-)

    Klemmer
    Ea

    SvarSlett
  7. Prestekrager er jeg også glad i , de passer til alle blomster og er så fine å plukke til å pynte inne også.

    Så deilig med sol og sommervær Lisbeth ,,endelig,,
    Her er det også helt nydelig.

    Flotte bilder ,Maritklem.

    SvarSlett
  8. Prestekrager hører absolutt sommeren til. Jeg kunne ikke vært mer enig! Og så deilig at dere har fint vær, og når ungene får bade er livet herlig! Kos deg i varmen. Håper den varer lenge!

    SvarSlett