lørdag 18. august 2012

Høstlig


Idag var det litt surt og overskyet og tåka hang nedover fjellsia,og æ syns det virker litt høstlig ute


kræklingen er moden


og vill ripsa er modnet


det er jo ikke til og komme forbi at vi nermer oss slutten av august om ikke så lenge


men vi kan jo få mange fine sol rike dager ennu


men været idag minnet om høst


finner så mye fint og studere ute sommer eller høst 
 

endene er samlet ute på sjøen


geitramsen minner mæ og at høsten er på vei


måseungene er blitt store og flyge dyktige nu




svalene flyr herfra om ikke så lenge


Liker ikke at sommeren er på hell, men høsten kan være fin med alle de fargene som er ute i naturen, men ennu skal vi nyte sein sommeren og resten av August.

Ha en fin Lørdags kveld . 

:O)

6 kommentarer:

  1. Hei
    Det er litt tidlig for høsten nå, men at den ligger på lur må vi vel innse. Håper i allefall at den blir fin!

    Fine bilder du har tatt! Viviklem

    SvarSlett
  2. Hei Lisbeth, no er det lenge sidan eg har vore i skrivemodus, kikar innom bloggane av og til, men så er det full fart utatt i hagen. Eg bestemte meg i vår for å nyte kvart eit sekund og det kan eg trygt seie at eg har gjort. Så er det så gøy på kveldar som i kveld med regn og tung skodde å ta seg ei bloggrunde. Du er så flink å skildre blomar, dyr, natur og familien din. Det er ein sånn talande stemning som eg likar så godt. Takk for gode ord på bloggen min, og ha ei flott helg!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder!
    Her har vi hatt flere flotte dager, eeeendelig!!! Hagen står i full blomst, men enkelte blomster har sagt takk for seg, rogna begynner å rødnes og det dukker opp litt gult innimellom alt det grønne. Jo, høsten har såvidt begynt å banke på døra, men den får vente litt til!
    Ha en fin helg,
    klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Ja høsten er rundt hjørne og det får vi ikke gjort noe med.
    Jeg liker høsten også , sopp og bær kan plukkes og da blir det noen fine skogsturer.

    Kjempefine bilder Lisbeth , Maritklem.

    SvarSlett
  5. Flotte bilder med snev av høst. Værdama i radioen sa at i dag ble den siste sommerdagen på indre østland, så det blir ut å nyt siste sommerrest for meg. Sommeren går da så alt for fort.
    Ha fine dager uansett vær, klem fra Tua

    SvarSlett
  6. Ja her banker høsten på også...løvet gulner å faller av! Men håper at vi enda kan få noen fine varme dager, for det har ikke akkurat vært mye av det denne sommeren!!
    Men høsten er en fin tid da:) Men liker ikke det som kommer etter høst...huff;)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett