mandag 27. januar 2014

    Mandagstemaet hos Helen på bloggen  Alt som er vakkert er  :     Jeg ønsker meg


Æ ønsker mæ til sol og sommer her i nord , 
hvor både vi og dyran kan bade og kose oss ved sjøen





og kor vi kan gå barbeint i blomsterengaog høre hummlene summe



hvor æ skal plante ut alt som æ har sådd i drivhuset mitt i vinter




som valmuene og ringblomster 




og kor vi kan sitte ute ved sjøkanten om kvelden
 og se at middnattsola går ned.


Håper dokker likte sommeren min i nord.









16 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, Lisbeth!
    Jeg fikk lengsel etter sommer og fint vær når jeg så bildene dine :-)
    Ha en ny fin uke!

    SvarSlett
  2. Ja dette frister veldig. Nydelige sommerbilder.
    er jo ei stund til det enda, Men godt å ha noe
    godt i vente.
    Ha ei herlig vinteruke :)

    SvarSlett
  3. Åååjaa...dette var gode bilder og stemning...på en snø-bortover-dag:))

    SvarSlett
  4. Heisann!

    For et herlig bilde av hund, hest og rytter i vannet. Det er noe å ønske seg mer av!

    SvarSlett
  5. Så vackra bilder! Somrigt fina blommor, men den första bilden känns ändå allra mest härlig. Fast själv vill jag njuta av vintern just nu, längtar inte alls efter vår och sommar.

    SvarSlett
  6. Så mange fine ønsker=) Koselig å se sommerbilder=) Håper du har det fint der oppe i nord=) Vibeke

    SvarSlett
  7. Likte sommeren din veldig godt og deler ønske om sommer :)
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2014/01/27/jeg-onsker-meg/

    SvarSlett
  8. Åhhh ja, sommeren din var skjønn....håper den blir like flott i sommer også..ha en fin kveld....her blåser det ganske kraftig, men ellers tørt og fint vær....

    SvarSlett
  9. Vi har noe å se fram til... Sukk, så vakkert

    SvarSlett
  10. Such beautiful pictures!!! The sea, the horse, the sun and the little blue bell flower...so wonderful!
    I like the Winter, but because of your pictures, I long for the summer a little bit, too :)

    SvarSlett
  11. Ja takk!
    Her var det lett å drømme seg bort :-)

    SvarSlett
  12. vad härligt det ser ut inte undra på att du längtar dit.
    ha en fin dag
    kram Meta

    SvarSlett
  13. Her var det mye vakkert ja, så fine bilder Lisbeth.

    Uff ja disse brannene er så ille, jeg håper dere får litt nedbør så en slipper å engste seg for sånt.

    Ha en fin kveld, Marit.

    SvarSlett