søndag 18. september 2011

Seier til Sunnybell ;O))



Sunnybell tar teten fra start.

 Sunnybell til start, og vi regnet med at han ville sette farger på dagen , og det gjorde han til gangs, tok teten og åpnet 1.12 første 500, og fikk dempet til 1.18 første 1000.

Og holdt helt inn mot mål, og vant med hodet på km.t.17.2



Her er kusk John Stillerud og min kjære mann og hest på vei til sermoniplass.
Seieren ble på 14.000 kr og dagens dobbel rosett.

Dancing Flame

Dancing Flame hadde Kjetil Roe som kusk, de fikk en omstart, da Flame var så stri bak bilen at de dro rett forbi vingen på innsiden, så da  andre starten gikk, tok de det litt roligere ut fra start og ble liggende i rygg på ledern, slapp litt på oppløpet, men kom nu inn til en 7 plass og fikk med seg 2000 kr.;O)
Så vi er veldig fornøyd med kvelden på Harstad Travpark.

6 kommentarer:

  1. Så gøy dette var !
    Gratulerer så mye.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Gtatulerer til Sunnybell og Dancing Flame:) Så gøy! Klemmer fra Ellen

    SvarSlett
  3. Oi så flott! Gratulerer så mye! Dette kan være ganske så nervepirrende. Tilbake i min glanstid som ganske ung, hadde min eks mann travhest og det var ikke fritt for at jeg hadde noen hopp på tribunen ja:)) Lykke til videre!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  5. Gratulerer med seieren! Fortsår det må være stor glede i heimen nå alt arbeid og innsats betaler seg slik som her:))

    SvarSlett