torsdag 29. september 2011

Hagen 29 september.


Syns ikke hagen min er noe særlig pen nu, masse løv som ligger over alt, og visne blomster imellom de som ennu blomstrer, har liksom ikke overskudd til og stelle der ute nu på denne tia, lysten er ikke der like mye nå, som den er tidlig på våren og sommeren, så det blir liksom at æ overlater blomstrene til seg sjøl nu og lar dem seille sin egen sjø  .Men noen blomstrer ennu.


En hvit sommer georgine e kommet i ny blomst.

Duftliljene står så fint ennu



Due blomstern er nu på hell







Sunnybell hadde 39 i feberi formiddag, fikk gå ute ilamme mora et par timer  mens stallen ble stelt.


Han syns det var godt og få røre litt på seg.


Hadde et flis dekken på han under regn dekkenet,
så han skulle holde sæ varm.


Ikveld, var febern 38,9, så det ser ut til og gå rette veien nu.

3 kommentarer:

  1. Så bra at Sunnybell er blitt kvikkere ,det er vondt når dyra er syke.
    Jeg har ikke samme gløden i hagen lenger jeg heller, men i dag har det vært nydelig vær så jeg har fått rydda litt i potter og pjuskete sommerblomster.
    Ha en fin helg Lisbeth , klem Marit.
    ( fine bilder)

    SvarSlett
  2. Så bra at det går bedre. Man blir litt hjelpesløs når dyrene blir syke.

    Har heller ikke den store gløden. Har tenkt flere ganger at jeg skulle ut å rydde men har foreløpig endt med det... tanken.

    Snart helg. Håper dere får en fin helg med frisk Sunnybell!. Klem :)

    SvarSlett
  3. Så bra at Sunnybell er bedre! Håper han er enda friskere i morgen:) Nydelige duftliljer og dueblomstene var jo vakre:) Vi har endelig fått noen dager finvær her, så jeg håper å få plantet noen løker i helga. Ønsker deg en strålende helg. Klem Ellen.

    SvarSlett