onsdag 28. september 2011

Har problem i dag.

I dag har æ store problemer med og sende kommetarer på noen forskjellige blogger, er det noen andre som har opplevd det samme?

Må bare få gratulere Marit med går dagen, henne fikk æ heller ikke sendt bursdags hilsen til :)

Ellers så trur æ hønsehauken er flyttet hit, han stuper etter små fuglan hele dagen, og sitt på greiner og fuglehus taket her hele dagen, og de vettskrempe små pippan som overlever, prøver og gjømme seg så godt de kan, huff, naturen kan være grusom av og til.


                             Stakkars Sunnybell hadde ennu 40 i feber imorrest, håper han blir frisk snart.

4 kommentarer:

  1. Hei Lisbeth.
    Tusen takk for alle koselige kommentarer.
    Som du ser, så kommer de i all fall frem til meg ;)
    Hvis du "huker av" "forbli pålogget" hos Gooogle , så kan det hjelpe. Ellers kan du prøve å skifte nettleser, evt oppdatere den du har. Jeg bruker Firefox, andre har god erfaring med Google Chrome.
    Huff ja, naturen kan være nådeløs. Den sterkestes rett gjelder !
    Håper Sunny Bell blir frisk snart. Det er ikke noe kjekt når dyra blir syke.
    Ha en fin dag da og lykke til med oppdatering. Håper du blir kvitt problemet.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Har hatt flere steder hvor det var problemer, men nå ser det ut til å være bedre. Skummel innflytter du og stakkars Sunnybell! Håper han blir frisk snart. God bedring i heimen og Klem :)

    SvarSlett
  3. Hønsehauken er flott - men det er ikke så gøy å se når han tar de søte småfuglene og flyr av gårde med de!
    Jeg håper Sunnybell blir frisk - ikke noe stas når våre kjære blir syke - være seg dyr eller mennesker!
    Klem fra Hagealven

    SvarSlett
  4. Takk for hilsen , jeg har også problemer med kommentarene mine.
    Det er flott å se rovfugel men ikke fult så stas å se når de tar småfuglene.
    Jeg håper Sunnybell snart kvikkner til ,stakkar.
    Ha en fin dag , klem Marit.

    SvarSlett