søndag 27. oktober 2019

Lenge siden nu

Hei, nu er det mange mange måneder siden æ blogga.
Har ikke tenkt på bloggen min😂

Nu er vi snart kommet til November
Og vi har hatt en flott sommer og høst i nord, men nu kommer kuldegradene sier de😊


Sola er snart borte her hos meg,
Og jula nærmer seg 🎅
Æ har handlet inn mange julegaver og fått pakket inn noen, 🎁 æ elsker denne førjulstida 😃❤

På heste fronten er det ikke mye forandring, vi kjøpte oss en ny løpshest i mars etter at vi mistet C. Thunderboy.
Hun heter Annabella Knick  og er 4 år.

Hun har vunnet 5 løp  for oss og travet inn over 123.500 kr , og siste løp hun gikk var i går, da vant hun igjen😃


Ellers så har æ mye fugler og ekorn som vanlig her,  de kommer til matstasjonen henger rundt i hagen  og spiser , elsker og sitte og se på de.😃


 Vårt minste barnebarn Olea Serine fylte 1 år lørdag, og ho måtte vi feire med resten av familien.😃❤

Dette blogginnlegget blir blogget fra mobilen min, så æ vet ikke helt hvordan det blir utseende, før æ får postet innlegget, er det helt på tryne, så vet dokker koffer 😂


Ha en fin søndag alle dokker 
Der ute i bloggeland 😃❤🌹 

4 kommentarer:

  1. Hei Lisbeth

    Så hyggelig å høre fra deg igjen. Det er så mange bloggere som har sluttet å skrive, og alle er på facebook og instagram i steden. Det synes jeg er litt trist, men jeg fortsetter uansett :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Hei. Takk for hyggelig hilsen på bloggen.Alle er vel på insta nå. Har du konto?

    SvarSlett
  3. Liker å lese her. Hilsener til deg Lisbeth.
    Nydelige bilder du viser. Søte Olea Serine... nydelig kjolen :-)) og best bursdagskake. Gratulere så mye.
    Gratulerer også til Annabella Knick, for en vakker hest.
    Takk for bildene. Glede å se. Viola

    SvarSlett
  4. Aaah, jeg elsker denne type indlæg. :)

    SvarSlett