søndag 3. februar 2019

Lenge siden siste innlegg.


Hei igjen. :D

Nu er det noen mnd siden æ hadde blogginlegg her.
Men ser at det er mange av de gamle bloggerne som ennu blogger, 
og det syns æ er kjempetrivelig og se igjen de kjente bloggerne :D


Velkommen Februar, 
nu er sola kommet tilbake til oss :)


Og i dag gikk æ innom drivhuset mitt
må begynne og planlegge årets hage :)


Æ har allerede bestilt frø og stauder fra Hageglede.
Skal vente blittelitt ennu, før æ starter opp drivhuset,
for vært år så begynner æ for tidlig der inne,
men det er jo så artig, at man klarer liksom ikke vente heller :)


Ellers så mistet vi den ene løpshesten vår på en tragisk måte like før jul.
Vi fant han i luftegården med knekt forfot, 😭
og da var det ikke annet og gjøre enn og få vetrinær fort innover 
og gjøre slutt på hestens lidelser 😥




C. Thunderboy.








10 kommentarer:

  1. Hei Lisbeth

    Hyggelig å høre fra deg! Ja, nå går det mot lysere tider igjen. Her pusser vi opp hele huset, så jeg vet ikke om jeg rekker å få sådd frø på lenge.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Heisann, så hyggelig at du har tatt fram bloggen igjen. Vi er alltids noen som fremdeles lager innlegg, så det er bare å henge seg på. Tusen takk for kommentaren hos meg.
    Drivhuset lever i sin egen verden til etter påske her hos meg, da blir det liv igjen. Lykke til jobben din ;:OD)

    SvarSlett
  3. PS så synd med hesten, de blir som en kjær venn eller et familiemedlem, veldig trist å miste dem...

    SvarSlett
  4. Hei. Så trist med hesten. Husker godt når jeg mistet min for snart 3 år siden. De blir kjære familiemedlemmmer.
    Her på Sunnmøre hadde vi så flott vær for litt siden og jeg kjøpte meg en stemorsblomst, men nå snør det igjen så stemorsblomsten er inne :)
    Ønsker deg en fin søndag.
    Jeg tenkte å prøve meg på og begynne og blogge igjen :)

    SvarSlett
  5. If you are a coffee lover and going out to buy a coffee maker for your home use. Then I think you should website of reviewssaint.com to choose the best coffee machine for you.

    SvarSlett
  6. Going out to purchase to purchase led grow lights for the marijuana? If yes check out

    SvarSlett
  7. If you want to know more about cheap above ground pool ladders please click on the link

    SvarSlett
  8. Are you looking for best solar heater for above ground pool so feel free click on the link

    SvarSlett