mandag 12. mars 2012

Ikke mye som minner om vår ute nu ..


Ute laver det ned med våte snefiller, som heldigvis smelter etterhvert


så mens æ venter på at våren skal gjøre sæ gjeldene her i nord, koser æ mæ med og så mere frø ute i drivhuset , så æ prøver nu og huske på at alle disse frøene skal prikles også, så foreløbig har æ vært litt fornuftig, :O)) men det e jo ikke så enkelt, for det fins jo så masse nydelige frø , som skal bli vakre sommerblomster.


Inne står Primulene på bord og i vinduskarmen og pynter opp


denne Primulaen trenger utrulig mye vann , for og ikke henge med hodet.


denne søte lille potta kjøpte æ på auropris for 39 kr.


ildtoppen står nu i full blomst


og denne Madonnaen fikk være med mæ hjem fra Kremmerhuset




Ha en fin ny uke alle sammen og tusen takk for alle de koselige kommentaran dokker legg igjen her .



6 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du titter innom meg av og til :) Jeg hadde forresten veldig vårfølelse forleden, men nå er det bare skitvær, dag etter dag etter dag...... Storm, og regn som det ikke har vært maken til på flere tiår :( Og slik skal det fortsette i hele langtidsperioden. Så da vet vi det! Vi får prøve å holde motet oppe ;)

    SvarSlett
  2. Stakkars deg...dette var ille...vi får håpe det gir seg snart og du får vår du også:)
    Koslig kjøkkenbilder...:))
    Takk for svar på vesksthusspørsmålet...jeg ser der også i siste innlegg...vi får se hva det blir...han vil ha nytt..jeg vil ha brukte vinduer...:))

    SvarSlett
  3. Du hadde så koselig en kjøkken"krok", og det hjelper å pynte med våren inne...vi har flere cm med snø på plena her også;)...og jeg ser du er godt i gang med frø...hm..må kanskje begynne jeg også..
    Nyt vårlufta, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Huff, snø er ikke noe ok på denne tiden av året. Får håpe snøværet slutter fort. Ha en fin uke likevel!

    SvarSlett
  5. usj...ja du får kose deg i drivhuset...her har det virkelig vært vår...eller nesten sommer 16 varme i Oslo i dag....4 bier surrer rund perleblomstene mine ute..))

    sender det opp til deg..))

    Klem

    SvarSlett
  6. Ja ta vere ;) Har det vært snø allt det som har kommet ned disse dagene så tror jeg at snøen har nådd til pipa :O
    Ha en fin tirsdag :)

    SvarSlett