torsdag 23. februar 2012

Fin vinterdag


I dag var det skiftende vær, litt sol og litt snebyger


måtte gå ut med fotoapparatet da sola kom frem


og gå den til sjøen, for det var så nydelig der


måker og ender skvadret og koste sæ på sjøen



som lå speilblank


klarer ikke la være og ta bilder, når det e så fint ute,selv om æ har flere slike bilder fra før :)


ute på odden satt 2 stokkender


her letter en stokkand


og en stormåse svømmer rolig utover




fjellene gjennspeiler sæ i sjøen








blir aldri lei av og se utover fjorden vår



håper dere har likt dere ved sjøen ilamme mæ idag.




Nu skal vi kle på oss finklærne og dra til byen for og feire : RENATE: vi skal gå på kino og se Film traileren Stina Saga på stort lerret ,ilamme forlaget og alle som var med på innspillinga og senere på kvelden blir det 3 retters middag for hele familien vår og forlaget Cappelen Damm som er i Narvik i annledningen utgivelsen av Stina Saga som blei lansert mandag :)

                               




2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder,Lisbeth:)...det er så flott lys på vannet og himmelen som speiler seg...
    Ønsker dere en fin kveld med film og Renates lansering...lykke til:))
    Takk for hilsen hos meg...nå skal jeg kikke på boken til datteren din:)

    SvarSlett
  2. Hei Lisbeth.
    For noen flotte speilbilder du har fått på bildene dine.
    Dere har fått litt påfyll med snø ser jeg , men det ble jo så flott og lyst.

    Vi har vår en dag og litt vinter neste dag , men i dag har jeg vert ute hele dagen .Solen har varmet og jeg har svirra rundt som en fortumlet vårhumle,,kan ikke klage,,

    Så spennende Stina Saga er , jeg bevilger meg en lesestund i senga hver kveld.

    Håper du har det bra , nå som det er vår i lufta har dere vel mye å stri med dere også.

    Ha en fin kveld , klem fra Marit.

    SvarSlett