søndag 13. november 2011


Nu e det søndag igjen, og helga er snart over, men først feirer vi farsdager til alle pappaer rundt omkring i landet.
Her i nord er det en grå dag, med regn og tåke, men det e meldt kaldere fra ikveld, og i morrra skal vi vist få sne, men den blir nok ikke liggende lenge, for mildværet skulle vist komme tilbake til uka.
I går hadde vi en strålende fin høst dag, som bildene under viser, sola er nesten helt borte nu, ho skinn såvidt i fjelltoppan og vi går inn i den mørkste tia vår i nord nu, men tia går så fort, og vi har nu en koselig advent og jul fremfor oss, så da snur sola igjen og dagene blir lysere igjen.



I hagen er det ennu blomster i bedene mine.

Litt rart, når vi tenker på at vi er midt i november.

Hestene fikk på seg nye regn dekken idag,

de sprang som gale rundt i luftegården,

før de roet seg ned , og begynte og spise.


Ha en fin søndag til dere alle som er innom her, syns det er kjempekoselig med alle kommentarer dere legger igjen, æ har vært litt sløv med og legge kommentarer hos dere, men har vært innom dere alle og lest bloggen deres.









9 kommentarer:

  1. Fine bilder=) Det er herlig at høsten har vart så lenge i år. Nå gleder jeg meg faktisk til vinteren=)

    Ha en fin Søndag;)

    SvarSlett
  2. Hatt noen nydelige høstdager,men i dag er det regn og blåst :)
    Utflytende muffins (ble for mye i formene;D)og marsipankake til kaffen idag.
    Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  3. Det er veldig skiftende vær i disse dager...
    Men det ser ut som noen blomster ikke gir seg ...blomster i november...er ganske bra:)
    Godt hestene dine har godt dekke på seg når det er vått og kaldt:)
    God søndag til deg:))

    SvarSlett
  4. Så fine bilder. Liker at du har laga litt "gammeldags" ramme rundt, og jeg går å venter på rosa dekken til Rose, blir lekker med det, tenker jeg.
    Her og står blomster i blomst, synes det er helt greit jeg. Julen kan det få lov til å komme noen snøfnugg, men ellers får det bare være. (ikke noe gøy ut å brøyte før en drar på jobb)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  5. Ja er det ikke litt pussig at det er blomster i hagen nå i november.
    Så fine bilder Lisbeth , men det er litt rart å ikke se mer snø på fjelltoppene.

    Jeg håper ikke det er bare min blogg som krangler med kommenterene,,jeg er litt lei ting som ikke fungerer,,

    Nå ligger jeg på sofan å sløver , vi har vært på hotelltur i helgen og det blir en litt sliten av hehe.

    Ha en fin kveld , klem fra Marit.

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar fra deg! Flotte bilder du har tatt..herlighet hvor det regner i byen...skikkelig høststorm...og man blir såå lei, så lei. ser du skriver at det er meldt kaldere, ja, alt er bedre enn regn.
    Fortsatt god søndag.

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. ja det er heilt utruleg at det blømer enno!

    God sundagskveld!

    SvarSlett
  8. Dette er som i vår. Det ble mer vår før hos dere enn her, nå er det mindre vinter hos dere også. Her er det lenge siden alle blomstene frøs.

    Det er ikke så mange gavene som skal kjøpes, og jeg har planlagt hva og hvor. Jeg bruker ofte jula eller selskaper som en tidsfrist for ting som jeg gjerne skulle ha gjort.

    SvarSlett
  9. Rigtig gode billeder.
    Tak fordu du vil dele dem med os.

    SvarSlett