tirsdag 24. mai 2011

Nu dufter det godt her i Nord.

Hegga blomstrer nu og kaster nydelige dufter ute.

Gressløken står også i fine blomstrer.


Rabarbraen blir stadig frodigere.


Æ får masse rips iår.


Lupinene med regndråpper på seg.


Knappsoløyen står også i knopp,
syns den er så fin når den blomstrer.


En regndråpe på et blad :O)


Nye tulipaner dukker opp.


En Akkeleie blomstrer om et par dager, trur æ .





Gamle vognhjul står i skogen nedefor huset vårt.

En gammell trestubbe som stormen tok i vinter.


Det var noen forandringer ute i hagen min, her kommer nytt fra drivhusene.


Stokkrosene mine blomstrer nu.


Denne søte blomstern kommer fra blanda frøan mine,
 så æ e ikke sikker på ka den heter, men fin var den.

Rød Linn.


Solblomstern blomstret i drivhuset , da sola skinn.


En type valmue , kommer og fra blandafrøan.
Noen som vet hva dette er ? blandafrø...:O)





Er kjempefornøyd med blandafrøan mine,
 kommer stadig frem så mye fint :O)

Men sia vi har det så kjørlig her i Nord, må de desverre stå inne i drivhusene ennu en stund, mens vi venter på varmen :O)

3 kommentarer:

  1. Ååå her var det liv, og mye fine blomster og vekst å se! Herlig tid, skulle bare ønske det var litt varmere. Jeg har nettop plantet stokkroser i et nytt bed og håper snart de blomstrer hos meg også;-)) Bærbuskene på hytta står også i full blomst, så her blir det mye bær i år, hurra!!
    Ha en flott tirsdag.
    Klem fra meg!
    Anne Karin:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig blomstring i drivhuset ditt! Eg husker ikke navnet på den blomsten du lurer på, men det er vel de vi kaller for papirblomst og som er godt egnet for tørking? Ha en god dag. Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Så koselig med så frodig blomstring i drivhuset.
    Nydelig med alle forskjellige fargene.
    Litt sukkertøy for øyet:-)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Merete

    SvarSlett