torsdag 2. januar 2014










Ikke mye som minner om vinter her hos mæ,
 dette er utenfor gjærdet ved den ene luftegården til hestene,
drivhusene mine står like ved her.
 denne stien fører inn i en liten furuskog og
 noen bjerkebusker står også her,
 utefor kanten ligg sjøen rett nedenfor.


her trives Flaggspetten godt




han hakker på de gamle tørre buskene som e her


æ går denne turen nesten vær formiddag med kameraet, 
æ var heldig med disse bildene av denne flaggspetten
sia det var litt mørkt under disse store furutrærne
blei det spesielt lys på bildene av trærne og flaggspetten .



Vi har lite småfugler på matfatet denne vinteren,
 fuglene finner antagelig mat i skogen sia vi har så mild vinter
men to flaggspetter holder fast til her denne vinteren.








4 kommentarer:

  1. Hei Lisbet:)
    Så flotte bildene med hakkespetten ble!...spennende lys du har fanget:)
    Ikke mye vinter her heller...striregner og blåser..men siden jeg ikke er så glad i alt det hvite så er det ok for meg:)
    Ønsker deg en fin kveld:))

    SvarSlett
  2. Så fine bilder....her er det også snøfritt enda og jeg håper det er lenge til snøen kommer....jeg liker den ikke... :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder=) Håper du får ei superfin helg=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Hei Listbeth, Godt nytt år. Det ser ut til at det er like lite vinter hjå deg som hjå meg i år. Det er milde dagar med 8 pluss grader. Her er det forsåvidt normalt, med unnatak av dei siste åra då vi har hatt skikkeleg lang vinter. I dag har eg starta såinga og no kjenner eg at eg er igang. God helg!

    SvarSlett