lørdag 23. mars 2013




Nu begynner blomsterbedene mine og bli fri for is og sne, men det er ikke anntydning til at noen vårløker har tenkt og sprette opp ennu, vi har det for kaldt ennu til det.


Tror det er Primula som dukker opp her, de pleier og være først her hos mæ hvert år



Og sneen forsvinner mere og mere for hvær dag som går , 


spesielt mot sjø sida av hagen vår


men på den andre sia er det litt mindre vind, så der ligger sneen litt lengre


men får vi nu litt mildere vær i påsken og  litt sol, så reiser forhåpentligvis den sneen og

 
Klatrerosa har klatret gjennom hagebenken min i høst og blitt stående slik og har tørket, pynter jo fint opp, syns æ :O)




Ha ei fin Palme helg 
 


3 kommentarer:

  1. Hei på deg Lisbeth.
    Ja se her nå begynner det å ligne vår, primula i farta da er det nok ikke lenge før du ser de første løkblomstene dine.
    Her er det meldt mange varmegrader og sol til uka så da er det håp her også.
    Men jeg klager ikke for i dag har jeg vært ute hele dagen og hatt det helt toppers.
    Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  2. Så lite snø dere har igjen da...her er det masser enda..håper at det kommer varmere vær snart. :) God helg. Mvh Merethe

    SvarSlett
  3. Åååå hos deg ser eg at våren nærmar seg. Så herlig...og spirar av Primula...
    No går vi ei god tid i møte, vårteikna kjem meir og meir for kvar dag no framover.
    God Palmesøndag til deg, frå MarJE.

    SvarSlett