onsdag 11. januar 2012

Snøen !

I natt har det snedd ca 4 - 5 cm med nysne, gikk ut en tur i formiddag med fotoapparatet.



I snøen ligg det forskjellige ting,
som . f.eks. denne artige soppen



eller konger


blomsterknopp




gress og is og sne på sjøen


ei grein som titter opp


sne på dessa


fotspor i snøen


lyng som titter frem


småkvister som veks ved ei stor bjørk


Gresstrå som titter frem


dyrespor i snøen




her trur æ reven har gått imorrest


hestespor








Ha en fin Onsdag alle sammen og tusen takk for alle koselige kommentarer dokker legg igjen her.





3 kommentarer:

  1. Hei på deg Lisbeth.
    Det er så fint med nysnøen , og alt blir så lysere,,humøret også,,
    Jeg måtte le når jeg så soppen din ,den er snodig. Fine vinterbilder.

    Jeg er så lei av tull og rot med bloggen , men jeg jobber med saken.
    Hvis du plundrer med bloggen min fremover så prøv å gi meg et hint.

    Ha en fin vinterdag , klem Marit.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av nysnø! Snø er vakkert, ikke noe tvil om det :)

    SvarSlett
  3. Så fint og lyst det blir med snø:)...Her er det nok snø nå, vil ikke ha mer:)...Men vi har ett gnistrende vakkert vintervær for tiden, det er fint! Gleder meg til sola begynner å varme:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett