torsdag 28. april 2011

På gåtur gjennom golfbanen idag .

Idag var det oppholdsvær og fin tempratur, og da tok æ med mæ Molly og fotoapparatet og ruslet gjennom  den idylliske golfbanen som vi har i bygda vår, det er ikke blitt noe grønt her i nord ennu, så bildene er litt blass, legger nok ut bilder  når det er blitt grønt ute senere.



Her kommer vi inn på golfbanan.

Det går mange stier på kryss og tvers gjennom golfbanen ,
 men denne går nedover mot elva


Det som e artig er at golf klubben har hengt opp fuglekasser
 rundt omkring i skogen med forskjellig navn
 skrevet på fuglekassen,
 her bor Benjamin , som dere ser ;O)




Det e masse vann og tjern gjennom golfbanen.

legger ut bilder av naturen rundt golfbanen.


syns det e så nydelig her.



E det ikke vakkert her :)


Golfbanen ligger på begge sider av denne skog.

Her har både tyttebæra og kreklingen overvintra :)

Sjegg på gamle furutrær.





her ligger en gammel sæter.




Idag gikk vi golfbanen på x og tvers, her går det oppover.


på stien lå denne store roten.



oppe på toppen


golfbanen er både her oppe og der nede.

Det står mange benker rundt omkring .


Her bor Terje :)


Bjørka er begynt og sprette ut.


Det blir mange bilder av bekker og tjern på denne turen.


Syns det minner om en trollskog :)


Syns bekkene er så fine motiv.





Artig maurtue :)


Fant en sti på øversia av veien
 som æ fulgte, har aldri gått der før.

Kom da til denne elva som rant nedover fjellet.



Turen tok oss 2,5 time


12 kommentarer:

  1. Nydelig.
    Vi skal trimme oss masse igjennom golfbana i vår og sommer. Og når høsten kommer så e vi så slank atte :o)

    SvarSlett
  2. Så fint det er hos dere masse fin natur,
    jeg likte de fuglekassene,,Terje,, haha den var morsom.
    Så flott og ha en hel golfbane og boltre seg på Molly stortrives med golf ser jeg ,hun er vel best uten ball.
    Takk for en kjempefin tur ,jeg liker godt og lese komentarene dine Marit.

    SvarSlett
  3. For en nydelig tur du har tatt oss med på.
    Flott natur .
    Koselig med de fuglekassene ;)

    Ha en fin kveld.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder fra et nydelig sted!
    Herlig med fuglekassene!
    Takk for en kjempefin tur!
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Takk for hilsen på bloggen min, veldig koselig.
    Kjekt av du vil følge meg, jeg har lagt deg til følger hos meg:-)

    Fine bilder du har tatt i dag, tipper det var en flott tur ja:-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Det var sikkert en fin tur :-) Det havner sikkert mange golfballer i vannet :-D
    Ha ei fin helg.Klem

    SvarSlett
  7. Hei Lisbeth! :-) Så kjekt at du har spora meg opp ;-) flotte naturbilete du viser her!! :-)

    SvarSlett
  8. härliga bilder:)fågelhålkarna var ju för roliga:))I morgon firar vi in våren(valborgsmässoafton)stora majbrasor överallt;))firar ni?/kramar

    SvarSlett
  9. Takk for omvisningen på golfbanen.Forstår godt at du liker å gå tur her,flott terreng.Morsomt med fuglekassene med navn:)

    SvarSlett
  10. Vakker natur! Stilige fuglekasser også - en god ide...
    Skjønner godt at du legger turen om denne banen - se opp for baller i fall :-)
    Hilde

    SvarSlett
  11. Takk for koselige ord på bloggen min, og velkommen som min følger. Jeg følger gjerne bloggen din! Her var mange flotte naturbilder fra nord.

    Sørlig hilsen Ingrid Andrea i Den Hemmelige Hagen :0)

    SvarSlett
  12. I was able to find good information from your blog posts.


    Stop by my web blog セイコー 時計

    SvarSlett