tirsdag 12. april 2011

Mens vi venter på den ordentlige våren :)

Været e mye skiftende nu om dagan, regn, sludd, og sol  og værmeldinga er det samme  denne uka fremover, håper snart på bedre vær mot påsken , men det tiner og gror i hagen og blomsterbed , tok med mæ fotoapparatet for sjøen lå så stille og fint.



Her ligger noen ender ute på en gressholme mens det flør.




Sjøkanten.


Under fløinga.

sjøen er krystallklar.

litt tang , gress og stein ligger rundt i fjæra.



Håper ikke det e reir ho har laga der, for den tar floa snart.

Sneen minsker nu hvær dag oppover fjellsia.



Denne ildgrua laga de mat i til dyran før i tia.

Isen er borte i luftegården , men det er vått og ekkelt.
Venter på at de andre luftegårdene skal tørke,
så vi får flyttet hestene på litt gress.

Hagedammen har ennu litt is igjen.

Æ skal klargjøre urtehagen min:)

Og hagebringebær buskene mine.

Ha en fin Tirsdag :)

8 kommentarer:

  1. Så fine bilder !! Det er fint å kunne vente på noe godt!!

    SvarSlett
  2. Jøss kor stille å fint d va.Blir helt dårlig.
    Vil være i vogna snart :o)

    SvarSlett
  3. Her regner det i dag så jeg får gjøre litt husarbeide (det trengs)har vært ute i hagen hele helgen.
    Så fine bilder det er så mange flotte bilder ved vannet.
    Ha en fin mandag Marit.

    SvarSlett
  4. Takk for besøket på bloggen min, skikkelig koselig blogg du har. Her kjem eg på besøk fleire gongar ;-)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder - det ser så fredfullt ut!
    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  6. Flotte bilder:)
    Og takk for koselig kommentar hos meg.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  7. Eg likar så godt at du deler bilete av sjø og vatn. Sjølv om eg kan sjå sjøen heile dagen så gjev det slik ro å sjå stille vatn. Eg treng det av og til. Takk.

    SvarSlett
  8. Det er en nydelig billedkavalkade du deler med oss.

    Været er litt skiftende her også, men våren er absolutt i anmarsj.

    Klem

    SvarSlett