mandag 21. februar 2011

En fin dag.





Rebekka og Madelen kom innover idag, for Madelen skulle ri på Nikita, det var lenge sia ho hadde ridd, sia ho hadde gått med gips på hånda 2 ganger de siste 3 mnd.
Været var nydelig, og først var æ ute og ryddet litt i drivhuset, så tok æ noen bilder av hestene da de kom ut i luftegårdene .

Madelen klar for og gå i stallen til Nikita.


                              Sunnybell i full fart da han kom ut i luftegården.
 


                                        Før han gikk bort til mora og spiste :)


                                            Så var vi klar for tur :)


Men da vi kom et stykke bort på veien, la Nikita sæ ned på veien og rullet,



Madelen var snar og hoppet av .



Nikita var litt umulig og Madelen ble usikker, så Rebekka måtte sette sæ opp på ryggen og få skikk på rampejenta.



Etter en stund oppførte Nikita sæ og Madelen kunne fortsette rideturen.



                               Turen gikk til den skjønne naturen i golfbanen.







                                   På hjemturen fant Molly en død fugl.


                                                 Så var hun på musejakt.





                              Sia Molly e en hi hund, graver og graver hun :)



                                 Vi hadde en fin trim tur, både to og firbente






Frøposene ble handlet inn idag, neppe alt, blir sikkert handlet mere etterhvert.




Hadde endel frø liggende fra ifjord og :)





4 kommentarer:

  1. Flotte bilder av naturen og både to og 4bente :)
    Ser du klør i fingrene etter å så,her blir det mange flotte blomster :)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hilsen fra deg i min blogg!
    Nydelige bilder av natur, dyr og barn i bloggen din, synes jeg.

    Hvis du vil legge deg til som følger i bloggen min, er det langt oppe, på høyre side, du gjør dette. :o)

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  3. Å fysj før en trollponni! Kjenne æ bli irritert bare av å se bildan ... :) Huske så godt kor vi sleit med ho.

    Så fin fjorden va! Håpe det blir sånn til helga og når vi skal over.

    =)

    Renate

    SvarSlett
  4. Hei...

    Takk for hilsenen på bloggen min, og jeg har lagt til deg også nå :)

    Flotte bilder av dyr, mennesker og blomster.
    Min hest er eks-traver, og nyter pensjonisttilværelsen nå. Han elsker kjøreturene vår og jeg kjører med ham så ofte jeg kan :)

    Ha en flott dag.

    Klem fra Kari

    SvarSlett