fredag 17. januar 2020


Hei igjen.


Våkna i dag til snø igjen i dag.

Æ liker ikke snø og is, er mere glad for det æ kaller for grønn vinter, 
men da bor æ jo i feil del av landet, det skjønner æ😂 
Men det er jo her æ vil bo, så da må æ bare tåle dette😄


Vi har så fint lys her i nord når dagene nu blir lysere,
og nu er vi kommer til midten av januar,
så nu skal æ begynne og tenke på og bestille nye frø til hagesesongen😁🌷🌹



Fuglene og ekornan er hos oss vær dag


Æ koser mæ med og mate di og sitte i vinduet og følge med😃


Molly og hestan har det bra, 
de trives ute når de har masse sne de kan rulle sæ i 💗😃





Ha ei fin helg

 

 

4 kommentarer:

  1. Hei Lisbeth
    Jeg må tilstå ar jeg misunner deg snøen. Her er det nå "grønn vinter", og jeg ville heller hatt snø. Kanskje vi må bytte? ;)
    Nei, det er her jeg også vil bo, og da må en ta det været som kommer.
    Nydelige bilder!

    God helg!

    SvarSlett
  2. Været kan vi (heldigvis) ikke gjøre noe med, men jeg skulle ønske vi fikk litt av den snøen dere har. Det er ikke mye som minner om vinter her med 7-8 grader og et evig regnvær. Men vi får gjøre det beste ut av det, og det ser det ut til at du gjør. Uansett så går det mot vår, og da blir det rom for masse hageglede. Ha ei god helg.

    SvarSlett
  3. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    And making money online using it is as simple as 1---2---3!

    Here is how it all works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some push button traffic (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system explode your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready?

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    SvarSlett
  4. Hva synes du om vintergreener og hvordan tilpasser du deg ulike værforhold der du bor? visit mine: Telkom University

    SvarSlett