søndag 15. juni 2014



Til tross for at vi har det surt og kaldt nu for tia her i nord, 
så blomstrer det nu i hagen min :O)
Tullipanene blomstrer ennu


denne kaller æ for jomfru i det grønne,
 for den er fra en frøpakke som heter det
så æ vet ikke om det er det riktige navnet.


Sommer Asalia rosa og hvite


Sommerfloks rosa


Sommerfloks rød
 

Dette er min yndlings blomster i hagen, Forglemmeiei, 
er så utrulig glad i denne


Dalia i blomst


Valmuene


I kaffekjelen kom det opp Malva og kornblomster fra blandafrøan 
og jomfru i det grønne i den andre kaffekjelen .


Ved hagebenken står Kaprifiolen i full blomst


Og Sirynbuska det samme.

Dette er bare litt fra hagen min , mere kommer en annen dag :)

3 kommentarer:

  1. Nydelige blomster i hagen din=) Det er surt og kaldt her og, og jeg vil veldig gjerne ha sommeren tilbake! Blir så bortskjemt med mange varme dager på rad! Fin ny uke til deg=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Du han sanneleg fått litt av kvart i blomst. Det er ikkje mykje av det eg haår sådd som blomstrar enno. Sommarazalean var flott. Ha ei flott veke.

    SvarSlett
  3. Blomstene dine er flotte Lisbeth tros det kjølige været, jeg så på værmeldingen at det skulle bli gradveis bedre hos dere også og jeg krysser fingrene.

    Jeg er litt sliten i dag etter den sære opplevelsen, brann er det verste jeg vet.
    Men nå får jeg god tid til hagen og gå tur,for det blir vel noen uker til jeg får meg en ny bil.

    Flotte bilder du har tatt, ha en fin kveld.

    Maritklem.

    SvarSlett