lørdag 7. september 2013


Fikk se ei av hønene lå ute under hønsestigen en dag det var fint vær



syns hun lå der litt lenge og fikk en mistanke...joda.. der lå hun på et egg
og dagen etter lå det to egg der, så æ må nu begynne og leite etter egg ute også nu når æ skal plukke inn eggene :O))


***



denne stakkars lille kjøttmeisen er ofte på besøk i hagen vår, 


ser ut som om den har en stygg svuls under nebbet

men den spiser godt
så den virker til og ha det bra.




Ha en fin Lørdag 






5 kommentarer:

  1. Hønene dine er så utrolig søte=) Jeg skulle gjerne plukket inn egne egg=) Uff, stakkar fuglen, men så lenge den virker å ha det bra får vi håpe at den har det. God helg til dere=)

    SvarSlett
  2. Hei Lisbeth:)
    Tusen takk for kommentar hos meg, koselig at du savner meg da...det varmer:)
    Nå er jeg tilbake i blogglandia, så nå håper jeg driven holder hihi...ble ett langt avbrekk.
    Ønsker deg ei riktig fin helg:)

    Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  3. Det blir fin trim å gå egg-jakt he he, egenrådige fine tupper som gjør som de vil.

    Stakkar lille meisen, det spørs vel om den vil greie en kald vinter.

    God lørdagkveld Lisbeth.

    SvarSlett
  4. Så flott høne, og smart plass å legge eggene sine :)

    Ta godt vare på meisen, og kos deg med alle dyrene i hagen din.

    Klem

    SvarSlett
  5. Stakker lille meisemann...det ser ikke godt ut denne klumpen...
    Da blir det vel egg-leting fremover...:)
    Ønsker deg en fin ny uke:))

    SvarSlett