onsdag 28. august 2013

Litt forskjellig


Denne søte lille ræven kom  ruslende på besøk til oss 
da vi satt og drakk morra kaffen for noen dager sia


æ rakk og få tatt disse to bildene av han, før han sprang avgårde

 

hvær morra kommer også denne måsa og setter sæ utenfor døra
 så da er det bare og gå ut og gi henne frokosten ( som regel ei brødskive)


som hun spiser før hun flyr ned til sjøen igjen.



Når æ mater endene nedenfor huset i fjæra, 
 er de så sky når æ kaster brød til dem at de flyr avgårde
dummingan :p



Sunnybell har lite løp denne sommeren som passer til han, men han trenes som vanlig her hjemme


og han trives med det, han ser fin ut i trening


men det er godt for en løpshest og ha pauser fra løp en periode


ellers går han ute og spiser grønt hvær dag og bare koser sæ :)



vi har litt grå vær nu her i nord, men fine tempratur


litt sol og litt regn


og vi merker godt  nu at høsten nermer sæ, for soppen vokser overalt nu :)





Tusen takk for alle de koselige kommetaran dokker legg igjen her inne, det syns æ e kjempekoelig, selv om æ ikke har vært så flink og legge igjen kommetara hos dokker alle denne sommeren, så e æ innom  alle bloggene og leser innleggene dokkers :O)


Ha ei fortsatt fin uke :O))



5 kommentarer:

  1. Det er aldri en kjedelig dag hos deg Lisbeth, så mange fine dyr og fugler.
    Reven er vel ikke ute etter hønene dine håper jeg, men fin er den.
    Sunnybell er så flott å se på, nydelig hest.

    Jeg håper dere får mange fine dager fremover, høsten er jo så flott den også.

    Ha en fin kveld fra Marit.

    SvarSlett
  2. Sunnybell har litt av ei arena å trene på, så det er ikkje rart at han trivest med å få vere heime å trene. Eg har sagt det før og eg seier det igjen, eg vert heilt rørt om hjartet når eg ser all omsorga du har for alt som lever. Ha det retteleg godt!

    SvarSlett
  3. Hei.
    For eit herleg dyreliv det er hos deg av alle slag....veldig variert.
    Så elegant Synnybell er når den travar. Veldig fin hest og det er nok deilige tider for han også når han kan feriere litt :)
    Ha det fint og kos deg med alt som myldrar rundt deg.
    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  4. Det ser ut som om dere har noen fantastiske treningsomgivelser!
    Godt å bare løpe i naturen for en periode tenker jeg :-)

    Rever er så utrolig søte, vi har en som bor ved hytta vår. Når jeg står ute og pusser tenner om kvelden, pleier han å snike seg opp bak meg. Der setter han seg ned, og bare betrakter. Haha, jeg skvetter like godt hver gang jeg snur meg :)

    SvarSlett
  5. Beautiful photos, nature is amazing:) Greetings

    SvarSlett