lørdag 1. november 2014



I går morrest kom årets første sne til oss


det var ikke mye sne som kom, men æ måtte ut og ta bilder
 av siste ringblomst med snø på sæ


og en purre som æ ikke har høstet inn


frossen hagedam med hvit sne rundt


Vinteren kommer om man vil eller ei


og da er det godt at vinter veden er i hus, 
vi må bare få den stablet på plass der den skal være .


Æ koser mæ inne med fyr i ovnen og tente lys på bordet 
og sitter og strikker og hører på radioen
for idag er det en iskaldt vind som hyler utenfor
så da er det deilig og være inne.





Dette får bli min helge glede hos Vivi



6 kommentarer:

  1. Det er jo så pent med den første vintersnøen, men den kan godt vente en stund til med å komme hit! :)
    Flotte bilder, Lisbeth!

    SvarSlett
  2. Pent med snø på blomstene. Her er det tåke med litt regn i dag. Men det er også fint. Jeg har nettopp gått en lang tur og det er godt å komme inn igjen. Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Hei
    Ja, vi fikk også se snøen i går, men i dag er den borte igjen. Vet ikke helt om jeg skal være glad eller lei meg, men mulig det er i tidligste laget foreløpig.
    Flotte snøbilder hos deg, selv om purreløken virket litt lei seg :)
    Tusen takk for en fin og snørik helgeglede. Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Riktig snø og ikke den slaps som vi fikk, nydelig. Da føles det godt inne (og litt lysere ute). Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  5. Ja, nå er det veldig snart vinter, og jeg gleder meg ikke til det, men jeg gleder meg til jul. Og det er i alle fall noe=) Nyt fine novemberdager=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Ja snø er en helgeglede nå som vi skriver november, så hvit og lyst det ble.
    Du strikker og koser deg inne du også nå da, men når du har vært å trent er det nok ekstra deilig å sette seg ned.
    Jeg har ikke gått en eneste tur denne helgen, nesa er tett og halsen er sår så det har ikke fristet i ruskeværet.

    God søndag Lisbeth, Maritklem.

    SvarSlett