onsdag 25. desember 2013



Vi hadde ei fin jule feiring julaften



Først var vi innom og hilste på Rebekka og dem, 
de hadde akkurat satt sæ til bords for og spise julemiddagen sin


Madelen 


og Emilie
To skjønne jenter som var pyntet til den store kvelden.


Så dro vi til Renate hvor vi skulle tilbringe julekvelden, 
vi spiste deilig pinnekjøtt med tillbehør
og fikk masse fine gaver.



Mali var pyntet i en fin kjole og var så glad for Ifonen hun fikk i julegave, 
men hun var snar til og skifte til noe mere behagelig ,
en deilig pysjamas mens resten av pakkene blei pakket opp.


Vi hadde ei fin jule feiring igår ilamme Renate og Geir, Lasse og Mali.
Litt rart var det at Lotte ikke var ilamme oss, 
men snakka nu med ho på telefonen fra usa.


Det var Pusi si første jul og ho storkoste sæ under juletreet med alle pakkene


og syns både julepapiret og båndene var artige og leke med



 Mali fikk nu mestparten av gavene 
og pusi ligger klar til og hente flere pakker 


Lia åpner også masse gaver, noe hun liker godt


mens ho lille Hanna bare sitter tålmodig og følger med  .


I dag har vi hatt en rolig juledag hjemme, 
spist en deilig lang julelunsj med Remy og broren min
I morra står det Ribbe  på menyen, 
og da kommer Renate og dem til middag.




Ha ei fortsatt fin jul alle sammen.




8 kommentarer:

  1. For ei fin og koselig julefeiring dåkke har hatt julekvelden.

    Fortsatt god jul.
    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  2. Det ser ut til at julefeiringa har vært bra! Koselig å ha med dyra også! God jul til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Koselig julestemning hos deg :)
    Ønsker deg en fin romjul

    SvarSlett
  4. Høres ut som dere har hatt ei koselig jul=) Har dere ei datter i USA? Håper dere får ei fortsatt fin jul=) Vibeke

    SvarSlett
  5. Koselige juleminner.
    Ei fortsatt riktig god julehøytid til deg.

    SvarSlett
  6. Hei Lisbeth, god jul og takk for helsing og omtanke. Eg er beste velgåande, men eg har brukt kreftene mine på heilt andre ting enn blogging og hage sidan september. No skal eg snart få iveg eit blogginnlegg og så er det tid for å finne fram potter, jord og alle frøa mine. Eg har ikkje sådd noke staudefrø heller enno. Klem til deg frå meg!

    SvarSlett
  7. Hei på deg og god jul i stua.

    Så flott julekveld dere har hatt med fine barnebarn og dyr,
    julaften er koselig nå i mørketiden.

    Vakuum pakkeren er kjøpt på Elkjøp, men de har det sikker i alle butikker med elektrisk utstyr.

    Fortsatt god jul med eller uten snø.

    Maritklem.

    SvarSlett
  8. Dette er en deilig tid med hyggelig selskap og god mat. Kos deg videre med familien :-)
    Hilde

    SvarSlett