lørdag 29. juni 2013

Litt fra hagen min idag.



De lave Daliaene mine begynner og blomstre nu , er spent på vilke farger alle 10 gir mæ.


denne ser fin ut 


Storknebbene 


Sommer Astersene mine ser ut til og komme i blomst snart, disse gleder æ mæ virkelig til , har sådd masse av dem iår, har de både i bedene mine og og i krukker og har også gitt ungene og broren min noen, disse og Daliaene er mine favoritter av sommer blomster, for de er nydelige og blomstrer helt til frosten kommer og e i forskjellige farger.


blir aldri lei av valmuene heller , æ knipser av knopper som er ferdigblomstret , og da kommer det nye i blomst hele tia .





disse liljene står gjømt under ei busk ved dammen, må flytte de til høsten, for de vises ikke så godt slik det er nu, det er buska som har formert sæ og blitt så stor : P


Lobelia og tagetes




sommer floks



valmue


husker ikke ka denne heter


Valmue, Tagetes og Zinnia


Peonen min blir og blomstre for alle første gang for mæ, har hatt den i 3 år, trur æ uten blomst

***

Takk for alle de koselige kommetaran dokker legg igjen her hos mæ :O)



Ha en fin Lørdag.

4 kommentarer:

  1. Masse flotte fargar i beda dine, Lisbeth.
    Takk, for alle dei flotte kommentarane du legg att når du er inne på bloggen min!

    SvarSlett
  2. Virkelig masse fine bilder fra hagen din. Jeg gleder meg også til valmueblomstring. Min erfaring med pioner, er at dem må bo seg til litt før dem blomstrer. Jeg har også noen som kommer med blomst første gang i år.

    Ønsker deg en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  3. Så mange fine blomster du har, Lisbeth=) Koselig å se alle blomstene dine=) Håper du får en superfin søndag. Vibeke

    SvarSlett
  4. Så fine blomster du deler med oss!
    Og at du har georginer i blomst alt....mine er utrolig sene iår.Nydelig farger på de:)
    Nyt sommerdagene:)

    SvarSlett