søndag 27. januar 2013



Idag var det et nydelig søndagsvær, så deilig og se blå himmel og sol nedover fjellsia


sola skinner nede på veien utover skjomen, men ikke riktig ennu her hos oss , men det nermer sæ
 


Gunnar og Sunnybell dro på en lang og fin treningstur i formiddag


fuglene kvitret og sang ute og koste sæ i det fine været og kråkene satt øverst opp i buskene.


Fjelltoppene speilet sæ i sjøen


hadde lav tåke utover fjorden, men den løste sæ opp utover dagen





dette kan ikke bli vakrere, blir aldri lei dette synet :O)))




Ha en strålende søndag .
 

8 kommentarer:

  1. Hvilke vakre fjell du har utsikt til! Vidunderlig vakkert. Takk for fine bilder.

    SvarSlett
  2. Å, ja, det e så man fryde sæ i sjæla...

    SvarSlett
  3. Wow så nydelig, den blå himmelen da.
    Det siste bilde er en innertier Lisbeth det må du henge på veggen.
    God søndagskveld fra en nedsnødd Marit he he.

    SvarSlett
  4. Du så vakkert! Vi er på hytta på Sørlandet og her har snøen lavet ned hele helgen.

    SvarSlett
  5. Nei, noe slikt som dette kan man bare ikke bli lei av. Så vakre vinterbilder du har tatt, i et fantastisk vær. Er så skjønt nå når sola er tilbake. :) Vi hadde samme været i Harstad i dag. Nå er det måneskinn ute.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for herlige bilder. Deilig Norden.
    Jeg sender deg hilser fra Tyskland. Jeg heter Viola og jeg lærer norsk lite. Derfor jeg har blogg begynt. Jeg vil gjerne høre til Norge og gleder meg med kontakt.
    Jeg ønsker deg videre så fantastisk været og deilig turer med hest og hund din. Hjertelig Viola

    SvarSlett
  7. Så vakre omgivelser. Motiverer til ut på tur det;-)

    SvarSlett
  8. Fantastiske og vakre bilder hos deg!
    Slike motiver blir vi aldri lei av :)
    Nå er det regn og gråvær her hos oss, men har hatt en flott januarmåned til nå.
    Ha en fin ny uke

    SvarSlett