onsdag 5. september 2012



Ha en fin Onsdag, s kveld  :O)

3 kommentarer:

  1. Høsten er flott med sine farger Lisbeth.
    Så fint og artig bilde , du får det til du.

    Ha en fin kveld , Maritklem.

    SvarSlett
  2. Disse bildene er fra ifjord, det er ikke blitt så mye høst her ennu, men det begynner og gulne i buskene og noe lauv faller i bakken i vinden.

    Syns bare fargene er så flotte at æ satte sammen disse bildene :O)

    SvarSlett
  3. Helt fantastiske flotte farger. Jeg er aller mest glad i høstfarger, det er nok de fargene jeg kler best også. Å, du som jeg gleder meg til å ut å ta bilder av høstfargede trær og skog, når den tid kommer... Flott att sammen, bildene dine. I fjor lagde jeg kalender til svigers i julegave, og når jeg så disse bildene dine fikk jeg lyst til å begynne på en som de skal få i år. Ha en fin dag, klem

    SvarSlett