torsdag 19. juli 2012

En liten titt i kjøkkenhagen min


De 2 første modne jordbærene fant æ i åkeren min igår


måtte plukke dem og før æ viste ordet av det


var den ene spist opp, og etter noen sekunder blei den andre og spist , uten og dele med mannen :O)
huff, det var ikke pent gjort, så idag måtte æ kjøpe en kurv på rema 1000 til han :)

***


I kjøkken hagen min vokser Rukulasalten i stor fart


likedann vokser plukksalaten  og is salaten fint

og baby leaf salat


 Gressløk, blad og krus persille, og andre urter vokser og her, og ugressbøtta står full av ugress som vokser fortere enn vi vill :)




Tomatene mine er bare et pjusk etter anngrepet av midd som æ fikk i drivhuset mitt i våres, men nu har æ nu fått frem 1 grønn liten tomat, har egentlig gitt opp tomatene iår.

***

2 kommentarer:

  1. Jordbær er himmelsk for tida!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så fint du får til salaten:-) Ingenting er vel bedre enn å høste mat fra egen hage! God sommer videre og så håper jeg sola og varmen kommer snart for oss alle sammen.. Klem fra Berit

    SvarSlett