onsdag 21. desember 2011

Nu har vi vaska gulvet og vi har børi ved :)


Nu dufter huset av grønnsåpe
og røkelse


For huset fikk æ vaska idag


og hvite juleduker blei strøket
 og lagt på bordene


og jule dekorasjonen fikk friske greiner



av juletreet som står i kjelleren
det skal vi ta inn imorra
og pynte det på lillejulaften



donissen har fått ny dør og henge på

Endelig ro og fred.

Molly har fått jule teppe på skinnsofa si
og nisse ved siden av

hun e glad julevasken er ferdig


så nu må vi bare vente
til den store kvelden.



4 kommentarer:

  1. Ja og så lukter det så utrolig godt av grønnsåpe og gran , juletreet vårt står i gangen og jeg må ut å snuffe litt på det
    he he ,nei jeg har ikke blitt gal ,jeg har bare fått julestemningen.
    Molly så jo litt betenkt ut , hun er så morsom jeg måtte vise mannen min bilde der du hadde tatt på`a vest og julelue vi lo så vi nesten datt ut av sofan.

    Jeg ser du er i rute og du har pyntet så fint.
    Dere får ha en fin kveld og førjulstid ,klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Her hos deg var det blitt veldig julete, så koselig. Kan forestille meg åssen det lukter hos deg, ja. Ferdig til jul ser det ut som du er. Veldig deilig.
    Kos deg masse i jula, juleklem fra meg

    SvarSlett
  3. Så herlig..)) her er det i omvent rekkefølge..ført pynte tre...så vaske kanskje..)) tre er i alle fall ferdig pyntet..))

    herlige bilder..))
    En riktig god jul til deg, kos deg..))

    Klem

    SvarSlett
  4. fina bilder.....vill önska er en god-jul/kramar

    SvarSlett