mandag 29. august 2011

Ny uke.

Da var vi starta på de siste dagene i August, huff, kor fort dagene og ukene går, og kveldene blir stadig mørkere, før vi vet ordet av det så e det jul igjen :)

Det blei 5 omstarta i løpet til Sunnybell, og med 40m tillegg og at hesten ble påkjørt 2 ganger underveis, så blei det vanskelig, og Sunnybell ble uplassert, men han kommer sterkere tilbake, den lille krigeren vårres :)




Soppen florerer på plæna mi, æ e ikke noen soppekspert og men regner med at det ikke e noe spiselig sopp.









                                    Ha en fin uke alle sammen uansett om det e i sol eller regn :O)

3 kommentarer:

  1. Hvor blir dagene og ukene av ,jeg er enig med deg tiden går litt vel fort.
    Jeg tror ikke jeg ville putta de soppene i panna men de er jo flotte og se på da.
    Håper du får en fin dag , klem Marit.

    SvarSlett
  2. He he.. Jeg ler litt av Marits kommentar , for jeg ville sagt det samme ;) Og det uten at jeg heller er noen ekspert.
    Men fine å se på , DET er de.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  3. Ja, vi får nyte hver lyse dag og ettermiddag nå. Ha en fiiin uke! Idag ser det endelig ut at det blir litt sol hos meg. Håper det blir litt hage i ettermiddag. Grethe

    SvarSlett